Wat zijn de 7 bekende overtuigingsprincipes van de Amerikaanse psycholoog Dr. Robert Cialdini
Cialdini’s klassieker Influence is nog steeds een van mijn favoriete managementboeken. Zijn zeer effectieve manieren om te beïnvloeden (sinds 1984!*) zijn nu actueler dan ooit voor ondernemers en online marketeers. Pas deze onmisbare kennis direct succesvol toe. Tijdens je volgende acquisitiegesprek, de komende onderhandeling of op jouw website (zie tips) om bezoekers te overtuigen en te helpen.
De 7 beïnvloedingstechnieken op een rij:
Aan de slag
Benut deze zeven succesvolle overtuigingsprincipes direct in jouw voordeel. Kleine praktische veranderingen in jouw gedrag en op je website leiden tot grote positieve effecten.Enthousiast? Heb je vragen over slimme marketing?
Boek een brainstorm met Jouw Marketingpartner, krijg antwoorden en nóg meer inspiratie! O ja, het is nog gratis ook.
* In 1984 gaat Dr. Robert Cialdini in op 6 overtuigingsprincipes in zijn klassieker ‘Influence: The Psychology of Persuasion.’ In 2016 voegde hij het zevende beïnvloedingsprincipe ‘Unity’ (Eenheid) toe. Interessant? Bestel hier het e-book op bol.com.